torsdag 15 oktober 2009

torsdag och gymnasie mässa

hejsan, rätt länge sen. Har haft prao osv. Jag och Madde praoa på kalle på spången roligt roligt, trodde fan inte att de skulle va så kul som de va. Fika och mat fick vi också. Tänkte också berätta lite om dagen, den börja med matte lektion och efter det muisk. Vi skulle sjunga upp "i natt jag drömmde" enskillt. Gick bra faktiskt MVG.Efter musiken hade vi en kort lunch och svenska. Vi sluta runt halv 3 i dag på gund av att de va gymnasie mässa i västerås hallen, tog massa lappar men de är svårt va ska ja välja? jag vet inte än för finns så mycket. Men har funderat på Carlforsska estetiska programet skulle nog va roligt. efter gymnasie mässan åkte jag hem och åkte på ridningen red Ronja som va jätte fin.
I morrn är de fiidrotts tävling också: Höjdhopp, längd och 600 meter kom jag med på. Får se hur de går finns så många som är duktiga.Nu ska ja göra lite so -.- vi ses puss.
peace <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar