söndag 25 oktober 2009

Helgen

hejsan visst är det skönt med lov ? eller det har ju precis börjat. Men ska bli skönt med en vecka utan att plugga en massa. I dag har jag vart med farmor och mamma på erikslund och köpt 2 tröjor :) Sen fika vi och åkte vidare mot hälla. När jag kom hem stack jag ut med pappa och sprang, 1 mil. Annars i helgen så har jag först på fredagen vart i skolan sen efter skolan åkte jag och Carro till mammas jobb och var med barnen på halloween fest haha. Sen var jag och Carro duktiga och träna på friskis och svettis. Vi råka ju ta det lite svårare medel passet som också var 75 minuter och lite extra svåra rörelsen men tycker det ändå gick bra. Sen på kvällen sov carro hos mig.på Lördagen åkte jag och carro och sola och så färga jag mitt hår, nej inte hela håret utan bara utväxten. Vart väll rätt bra tycke jag. Madde kom på kvällen så såg vi på film. Nu ska jag ta och sluta skriva för ska äta. Pusss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar