fredag 30 oktober 2009

dom 3 dagarna i sthlm

kom hem från stockholm för kanske en timma sen. Har vart kul och rikigt skönt att koma bort från allt. dom 3 dagarna tillbringades med bästajessica. Shopping blev det också. I går gick jag på stan med Jessica och då köpte jag en kjol och så fick jag även ett par äkta uggs av henne sen 2 tjock tröjor. I dag gick jag även med mamma, Fredde och farmor på stan för det skulle hämta mgi då passa vi på att gå på stan, då köpte jag det saker som syns på bilden. sen åkte vi till barkarby efter stan och där köpte jag nya jeans. Tack för dagarna riktigt kul <3
Puss



Jacka: Zara 699 kr
kjol: åhlens 199 kr
klänning: H&M 179 kr
jeans:någon butik i barkarby.
t-hirt:carlings
uggs: från jessie
tjock tröja: från jessie

Fick även en annan tjock tröja från jessica som inte syns på bilden den är ljus blå, och ett vanligt linne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar