lördag 26 april 2014

Helg

Igår på dagen mötte jag upp Rebecca för en lunch på Varda med god mat och vin som hon bjöd mig på för jag fyllt år. Senare på eftermiddagen träffa vi Alex, Mia och molly och satte oss på Harrys uteservering och dela på en lite vin. Sedan åkte vi hem till Alex och förfesta där. satt ute och åt pizza och drack lite på en filt innan det blev för kallt. Mys.. Kvällen sluta med att vi åkte till stan och mötte upp Christoffer och hans kompis sedan drog vi till å sen Bmb. Hade en väldigt bra fredag, en sån man borde ha. 

Idag åt jag, Alex och Jennifer på kajens och snacka massa. Sedan har jag vart ute med grannens hundar i 2,5 timme då även Jennifer var med och gick med sin lilla hund. Ikväll ska jag på inflyttningsfest gos Karola. 
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar