söndag 9 juni 2013

Bästa dagen i mitt liv, STUDENTEN!

STUDENTEN var garanterat den bästa dagen i mitt liv. Så mycket blandade känslor under dagen då jag både var jätte glad, ledsen för att lämna klassen och lärarna och nervös. Ja Kopparlunden har verkligen vart en utav de bästa valen jag har gjort i livet. Så många nya vänner man kommit så nära de här 3 åren på KG som jag aldrig hade träffat om jag inte hade valt att gå där. Blir ledsen av tanken på att lämna alla och aldrig mer få gå på KG.. Men så är livet, nu kommer nya utmaningar och möjligheter som jag ser fram emot.
Min studentdag igår börja med champange frukost hemma hos Lina med hela klassen sen gick vi vidare mot skolan för tal, betygsutdelning (super nöjd med mina betyg) mat med klassen, fotografering, utspring och FLAKET som var de bästa på hela dagen. Kom hem på eftermiddagen och blev firad med fina presenter och hade riktigt trevligt. På kvällen igår förfesta vi hemma hos Elin med klassen sen blev de utgång på BMB efter de. 

Här nedanför ser ni några av bilderna som togs i går vid utspringet på skolan, fler bilder får ni se senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar