söndag 12 december 2010

lite om mig

Du heter? Johanna Krantz
Smeknamn: Olika, Jojjo, Krantzen
Beroende av: Mina kompisar och min mobil
Vad tror folk om dig? Ingen aning, men jag hoppas det tror något bra
Vad får du oftast komplimanger för? Hm.. typ mitt hår eller ögon
Hur imponerar man på dig? Charm och va sig själv

Brukar du skratta för dig själv?
haha ja det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Yes man :D va gör du då?
Var bor du? I Barkarö, suck..
Trivs du där? Skulle ju inte tacka nej till att flytta!
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: olika, men oftast ”hallå” eller ” aa det är Johanna”

Vem ringde du senast?: Carro
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle träffas på stan
Brukar du komma i tid: nästan alltid faktiskt
Hur känner du dig nu: Är helt okej, funderar på att börja pack lite smått sedan göra klart en läxa..
Vanligaste färg på dina kläder: Gillar färg på kläderna men blir ändå oftast svart & vit.
Vad tycker du om fötter: Tå flirta är ju gulligt ;)
Vad saknar du: Finns en hel del saker, kommer ju sakna många nu när jag ska resa bor i 3 veckor
Hade du en bra kväll igår: Både och, hade en bra kväll med mina tjejer, men vissa saker sög ju haha..
Favorit dryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagar vid 11, och på helger är det olika

Är du blyg?: Nepp det kan jag verkligen inte påstå
Sysslar du med någon idrott: Ja, Ridning sen tränar jag mycket själv
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut!
Har du spytt offentlig? Jo det har jag gjort, tyvärr.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Det mesta inte en tjej kan göra
Är du nöjd med ditt liv: Kan inte klaga, det är bra!
Är du bortskämd: nej, det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: en Måndag som i morgon ska vi kolla på lucia i skolan, sen träna med Elin efter det.
Vad är det värsta du vet?: Falska människor är det värsta som finns!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: kan inte bli bätte!
Vad är det finaste du fått?: Finns mycket..
Du samlar på?: Ringar, har runt 40 st.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara tills jag ska flytta, och sedan shoppa en massa också
Vill du gifta dig: Självklart!
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar