söndag 22 augusti 2010

Fan va kul jag haft i sommar! :)

i morgon början jag skolan, Kopparlunden som säkert är en jätte bra skola.
sommar lovet har gått för fort, vi fick ju nyss sommar lov känns det som..
och fan va kul jag har haft i sommar, nya ställen, massa nya människor, party och massa annat.
I början av sommaren åkte jag till Stockholm och var hos min faster Jessie,¨vart shopping och drottningholms slott.
Sedan bar det av till underbara Mallorca som jag verkligen inte glömmer, fan vi kul vi hade carro! Bra väder, discon, och trevligt folk, kunde inte blivit bättre!
Var även i Öland för första gången i mitt liv, riktigt kul! Alla mysiga kvällar på stranden, allt kul folk, och det trevliga sällskapet.
Och nu för några dagar sedan var jag i Stockholm hos Jessie, börjar sommarlover där och avslutar sommarlovet i Stockholm, med kryssning, solning och lite shopping.
Detta var lite av min sommar och den har vart sjukt kul!
här får ni lite bilder, pusss<3



























1 kommentar: