söndag 6 juni 2010

Helgen

Tjenare
Hänt mycket denna helg. I Fredags var det klass resa meed tältning, riktigt kul faktiskt, och bilderna kommer i morgon :) På lördagen var jag först med Anastasia sedan åkte jag till carro, vi åt med hennes familj vid hamnen, super mysigt :) Sov där på kvällen. I dag sola vi på morgonen, sedan åkte vi till julia där även Mathilda och Ellenor var, vi åkte ut hela dagen med båten och åkte ring, även mitt första dopp för i år när man flög i vattnet ett antal gånger. sola hela dagen så nu är jag lite små röd.. Vi åkte även och käka vid östa mälarstrand, och sedan åkte bara jag och Carro hem till Julia efter det, blev grillning och mys med film, underbar helg!
I morgon ska jag klippa mig! Länge sen och jag vill inte att det klipper av hela håret haha..

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar