söndag 16 maj 2010

party och shopping

Vart en riktigt kul kväll/natt i går, jag tror jag och Anastasia ska bli bartender eller va tycker du hahaXD? Vart allt från eld show,till att stå i baren och bara ha kul:) Jannes fest sluta vid 02.15 så vi somna väll ungefär runt 3 eller lite efter det. Vi fick även present kort på 300 av lone och läpp glans tackar, sen fick vi 200 var i dricks också! Men det förtjäna vi efter allt jobb under kvällen!:)
Bilder kommer senare i massor kan jag lova!
I dag har jag shoppat lite på hälla. Köpte en kavaj som jag hade tänkt haft till min vita klänning på skolavslutninen, sedan köpte jag en klänning med mönster billig och bra, och två stycken leggings svarta.
Efter detta åkte jag hem och testa den "nya" cykeln och åkte till jessie på viksäng.
I morgon blir det stockholm och riksdagen med klassen sen lite annat också som stadsvandring. Om jag får tid kanske jag checkar in på H&M och köper en byxdress :)

Nytt för i dag

Kavaj H&M 399:-
Klänning H&M 69,50:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar