fredag 23 april 2010

riktigt vidrigt..

så skönt med Fredag, en rolig och mysig dag men även helt sjuk kan ju berätta lite vad som hände: i väntan på busssen, jag satt och kolla ner på´min mobil och märkte inte att en jävla äcklig gubbe satt sig brevid mig och satt och bara glodde, jag mäkte inget för ens han nästan börja dra sin hand mot mig, nej usch jag mår bara illa av tanken, allafall jag fick nästan spy kännslor av en äcklig gubben som var 50 +, jag sprang nästan i väg och gick ut i stället för att vänta på bussen tror ni inte att den där gubben följer efter mig, men som tur va så kom bussen då! Får panik av sånt där man vet inte riktigt vad man ska göra.. Nog om det där!
I morgon ska jag allafall va med Caroline och vi ska ha det roligt :)
Pösss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar